سیستم فیلم اسکنر فیزوان

سیستم فیلم اسکنر فیزوان

سیستم فیلم اسکنر فیزوان سیستمی سریع و با کیفیت جهت کچی آثار و مدارک تاریخی

شاید تا به امروز اسکن کردن نگاتیو ،اسلاید ،میکرو فیلم ،شیشه های عکاسی قدیمی ، کتاب ها و مدارک تاریخی کاری دشوار ، زمان گیر و در مواردی با خطا و اشکلاتی همراه بوده است. اختلال در رنگ ، تفکیک تصویر و حجیم شدن فایل نهایی از جمله این معضلات بودند.

سیستم فیلم اسکنر فیزوان که شامل یک دوربین صنعتی 100 مگا پیکسل (iXG) ، پایه نگه دارنده دوربین ،سکوی نگه دارنده مدارک از 35 میلیمتر تا 8در 10 اینچ، و نرم افزار CH فیزوان برای تبدیل فایل خام تولید شده به فرمت های عکس دیجیتال است راه حل قطعی ، دقیق و بی رقیب با سرعتی حدود 400 برابر اسنکر های حرفه ای موجود در بازار است .

سیستم اسکنر فیزوان

نرم افزار CH فیزوان به طور اختصاصی برای کنترل و تنظیم فوکوس دوربین ، و اسکن (عکسبرداری) مدارک با کاربری آسان برای این سیستم طراحی شده است.
به نظر می رسد با ورود دوربین های با رزولوشن و دقت بالا به تدریج اسکنر های حرفه ای به پایان عمر کاری خود نزدیک می شوند و سیستم هایی با ترکیب دوربین عکاسی جایگزین آنها خواهند شد.

در فیلم کوتاه زیر توضیحات اولیه این سیستم را میتوانید مشاهده کنید :

 

با کاتالوگ زیراطلاعات جامع تری را در رابطه با ابزار های ثبت و اسکن فیزوان در زمینه میراث فرهنگی و تاریخی و چگونگی عملکرد آنها را می توانید مطالعه بفرمایید :
دریافت کاتالوگ سیستم اسکنر فیزوان : Phase One Film Scanning Solution Guide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *