کپچر وان استودیو

کپچر وان استودیو

کپچر وان استودیو برای اتوماسیون استودیو های عکاسی با حجم بالای تولید تصاویر، منتشر شد

نرم افزار کپچر وان یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویراش فایل خام در دنیاست. تقریبا فایل های خام تمام دوربین های مطرح دنیا امکان ویرایش در این نرم افزار را دارند

شرکت فیزوان نسخه جدیدی از کپچر وان را برای استودیو های پر مشغله و پرکار طراحی کرده است که به پروسه انجام کار در ویرایش تصاویر سرعت می دهد.

کپچروان استودیو، قابلیت کنترل مرکزی دارد، به این معنی که چندین عکاس با تعداد بالای شات، بتوانند روی تصاویرشان ویرایش انجام دهند و آنها را دسته بندی کنند و این نرم افزار کار را تا حد امکان برایشان ساده کرده است.

کپچر وان استودیو

این نرم افزار قابلیت های تنظیم و شخصی سازی فراوانی دارد و می توان ابزار خاصی را در آن قفل و بقیه امکانات و ابزار را برای کاربرانِ استودیو در دسترس گذاشت.

فرآیندهای اتوماتیک جدید می توانند اصلاح رنگ، نام گذاری برای تصاویر ، ذخیره سازی آنها و بک آپ گیری از آنها را انجام دهد. در حالی که قابلیت ایجاد اسکریپت هایی برای تعیین مسیر پردازش و مواردی مانند اندازه، سایز کراپ (برش) و محل ذخیره سازی تصاویر وجود دارد.

ترکیب بندی با خطوط راهنما و گرید ها در کپچر وان استودیو

کپچر وان استودیو

استودیو های تجاری و بزرگ قادر خواهند بود با ایجاد خطوط راهنما و گرید، اطمینان داشته باشند که همه عکاسان از ترکیب بندی مشخصی برای ثبت تصاویر استفاده می کنند. همچنین می توانند از همه آنها خروجی گرفته و به نرم افزار ادوبی فتوشاپ منتقل کنند.
در کپچر پایلوت (اپلیکیشن حرفه ای عکاسی برای گوشی های هوشمند) امکان نمایش این خطوط راهنما و گرید ها وجود دارد. بنابر این می توان ترکیب بندی تصویر را از راه دور به وسیله تبلت یا گوشی هوشمند کنترل کرد.

به گفته شرکت فیزوان، نرم افزار کپچر وان استودیو برای کارهای منحصر به فرد طراحی شده و متخصصین این شرکت به عنوان بخشی از خدمات پس از فروش ، برای تنظیمات اولیه و پشتیبانی به کمک شما خواهند آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *